Monday 22 April 2013

Kids Don't Lie...

salam, hey ya!!

last thursday(i think so) umi asked me to bring my so-called little brother irfan to a clinic since he was not feeling well. and i reluctantly went to the clinic with him and mak cu. so after 15 minutes  of waiting, we met the doctor. the following are the conversations between irfan and mr. doctor lepas mr. doctor siap check irfan:-

mr. doctor: irfan, kak long buat apa dekat rumah??
irfan: TIDUR!!!
mr. doctor: dia buat apa lagi??
irfan: tengok TV!!
mr. doctor : dia jaga irfan tak??
irfan : jaga
mr. doctor : dia pukul tak?
irfan : tak pun
mr. doctor : betul ke??
irfan :  betul2...

ohohoiiiii. pecah tembelang aku depan doctor tu. nasib la sejak dari kecik memang dia dah kenal dengan  aku. kalau tak, tak tau aku nak letak muka dekat mana. nasib lah the last two questions tu irfan cover sikit. kalau tak, memang kantoii aku muka menyakat dia dekat rumah. bertuah punya budak. one thing is for sure, i did interupt their conversations by denying the fact that i do sleep+watch tv a lot. namun demikian, aku dipangkah oleh adik sendiri kut... muka aku tebal macam tembok besar china dah lepas keluar dari bilik doktor. irfan dengan doctor tu pulak bukan main syok lagi gelak dekat aku. haishhhh... sabar jela. 

p/s : kalau nak korek rahsia, orang pertama yang kita boleh cari is budak kecik since kids never lie

toodles ;)





No comments:

Post a Comment