Friday 3 May 2013

Flashback Friday

yellllowwwww!!!

tengah tengah syok aku melayan youtube, tetiba terjumpa video ni. isk isk isk. sumpah aku rasa macam nak nangis bila teringat zaman aku layan disney. hell yeah, i grew up watching cadet kelly, princess diaries, tarzan, the lion king, beauty and the beast, lady and tramp, peter pan etc etc . speaking of my zaman disney, dua cerita yang aku memang addicted gila are that's so raven and lizzie mcguire. hahah, entah apa dah jadi dengan pelakon pelakon dia, yang aku tau, hillary duff aka lizzie mcguire dah kahwin and ada anak sorang . one thing is for sure, movie disney last yang aku layan are camp rock/high school musical kut... then poooffff!! no more disney phase. fyi, this video did triggered this whole flashback friday stuff. 



No comments:

Post a Comment