Saturday 1 June 2013

Prologue: MHS

Salam MHS peeps!!

ha-di-ha. i cannot believe i've entered a new chapter in the so-called Zafirah's Odyssey. just so you know, i got accepted to Pusat Asasi Sains Universiti Malaya (PASUM). honestly, i was dumbfounded sebab dapat masuk situ. sampai seminggu aku jadi biol jap. hahaha. 

since the new chapter of life as an asasians didn't officially start yet, aku nak cerita prologue dia dulu iaitu Minggu Haluan Siswa aka MHS. fyi,  i survived one helluva awesome/awfull week. at first, i didn't know what to expect from MHS so i vow to follow the flow. by hook or by crook. meeting new people and making new friends was never ever easy for me. never. ever. easy. memang rasa nak nangis awal-awal tu. haram sorang pun aku tak kenal except for my cousin, Aqah. pathetic kan?? hahah. so habis dah the awfull part.

now comes the awesome part. haiyo... serius tak tau nak start dari mana. so aku main tebuk tebuk je la part mana yang mana masih segar bugar dalam kotak memori aku nih. 

1.doing xi shua shua and gummy bear. perggghhh, memang syok gila berjoget. semua 1500++ layan dua benda alah ni.

2. tengok sir megat tembak laser dekat budak tido/main phone. yang paling tak boleh tahan tengok orang sebelah aku yang kena laser sebab tidur time taklimat di DTC. nak terburai perut aku tahan gelak. hahahahha. sorry ye Aqah. 

3. berlari ke hulu dan ke hilir. since there were 1500 pasum students yang kena di-transport dari kolej 12 ke merata-rata UM. memang haywire lah. so untuk mengelakkan segala bagai masalah, pergerakan memang kena express. nak tak nak, kau lari! memang 'best gila'

4. The Malam Penutup was great though aku teramat sangat mengantuk. pancit lari time explorace petang tu. UM tu dah la 'kecik'. memang terbaik!! the performance by kesperians and faci was...................200% total pure awesomeness. nak runtuh DTC time weolls cheer tengok sir megat ber-gummy bear dan ber-xi shua shua. saat yang ditunggu tunggu oleh semua orang akhirnya tercapai. muahahahahahaha

hmmmmmmmmmmmm.... tu je kut. before that, aku nak tunjuk sikit klip gummy bear dance. enjoy!!








No comments:

Post a Comment