Thursday 28 March 2013

significant places that i miss in school

hahah, kantoi zaff, kantoii yang kau rindu sekolah. nevermind. sebagaimana tajuk di atas, kali ni aku nak listkan tempat tempat yg aku rindu pulak

1.gymnasium 
aik?! asal gym?! mesti ada yang bermonolog macam ni kan?? speaking of the gym. ni satu citer yang paling gila aku pernah buat. waktu form three... dekat dekat time nak trial kut kalau tak silap, aku dan izyan radzuan dan raja a'isyah pecah masuk gym before isyak dengan berpakaian telekung. selamba habis kut. cehh, padahal time tu bulan puasa. niatnya murni, nak ambil handout cikgu kasi. on the way back, nampak kereta CBU 1966.(faham faham jela, kalau tak faham nanti tanya). cuak tak terkata jadinya. pastu ada cikgu keluar. we olls apa lagi main sorok sorok ah pulak dengan cikgu. sampai cikgu sendiri takut nak cari. sebab ramai yg claim nampak tiga lembaga putih dekat gym. muahahaha. bila sampai aspuri... nak tak nak sebab kami ni good girls... kami pergilah  ngaku dengan warden. sabor jela.

2. padang
cehh, aku ni bukan main rindu lagi tempat macam ini. mula mula gym, then padang. haha . padahal memang terbukti ke-tak-atletan-nya aku ni. highlight dekat padang ni time aku form four. my class, 4 budi and the other class 4 jasa were totally late for our account class with cikgu salina. sesiapa yang kenal cikgu salina mesti tahu kan yang dia sangat tak suka lambat lambat ni. dan, disebabkan kami lambat 15 minutes. we were asked to run around the school field for 15 rounds. tak lebih dan tak kurang. tak ada diskaun .ohohoiiii... padang shah tu bukannya kecik kak!! tertonggeng aku nak menghabiskan round. memang tercungap cungap ah bila masuk kelas. huh! dah lah kemuncup penuh melekat dekat seluar. nasib...nasib...

tu je kut buat masa ni. kalau ada tempat tempat lain, aku update lain kali. till then, salam...

No comments:

Post a Comment