Wednesday 29 June 2011

i sort of, like, kill myself!!

whoaaaaaa!!!

KOT baru je habis and it's quite sad since murad didn't win. but anyway i was quite satisfied sebab kawad murad dapat 2nd place though 4 org t'tongeng kat padang ptg tu. haha. now, i'm like cursing myself for postponing all my h/w for last week!! muahaha...  kau tanggung la zaff!! sumpah tak cukup tangan nak siapkan smue h/w.even td 4 masa cgu x masuk aq mengadap biology punye correction. huh!! mlmm ni x tau la nak sambung yang mane dulu... aiyoo. umi told me yesterday that i, zafirah jamal do have to sort of my activity according to it importance. but, sometimes it just seems to be like hell of e thing . fyi, I, ZAFIRAH JAMAL + izyan khatim now officialy stalk that particular new guy!! hahah.. he's quite cute yet kinda fast!! hahaha... lawak la biler bestie same2 stalk org yg same. did we, like, have e same taste for men?? hah-no comment!! sounds desperate eh?? haha...as long as my "kerja lapangan" ni tak kantoi dgn tuan punye bdn tak pe la kut!! n if kantoi pun, what can be done, right?? husna dzeidee n syikin bakri, korg approve right??

1 comment:

  1. Alhamdulillah, I aprrove of your stalking bussiness. DAMMNNN, bangga kot anak murid stalker aku sekarang dah PRO!

    ReplyDelete